Jak reklamovat, vyměnit či vrátit zboží?
Pokud nejste s čímkoliv spokojeni, určitě najdeme společně řešení!
Zvolili jste špatnou velikost nebo se vám nelíbí barva? Žádný problém - zboží vám rádi vyměníme. Nesplňuje zboží vaše představy a požadavky? V tom případě můžete během 14 dní odstoupit od kupní smlouvy. Něco přestalo fungovat, nevydržely švy, praskla spona, ... ? To nás extrémně mrzí a vaši reklamaci vyřídíme s dodavateli a výrobci co nejdříve.
Jak můžete postupovat?
- Informujte nás prosím telefonicky +420 605 341 072 nebo e-mailem
- Vyplňte formulář
- pro výměnu zboží zde
- při reklamaci zde dle reklamačního řádu
- pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě dle obchodních podmínek zde
Vyplněný formulář nám můžete zaslat e-mailem nebo ho přiložte k balíčku s vyměňovaným/reklamovaným/vraceným zbožím.
3. V případě reklamace prosíme o zaslání fotografií produktu s jasně viditelnou vadou na náš e-mail.
4. Řádně zabalené zboží (společně s vyplněným formulářem nebo krátkou poznámkou se jménem/číslem objednávky, abychom balíček přiřadili k formuláři v e-mailu; v případě osobního nákupu na provozovně prosíme i kopii daňového dokladu) nám zašlete co nejdříve jako doporučený balík zpět na adresu:
Canine Centrum s.r.o.
Za Škodovkou 156/80
500 04 Hradec Králové
5. Vše vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.